Първоначално публикувано от nblagoev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Каква е функцията на това охлаждане?
Collapse
X
-
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТо ти я краш с такъв. И аз я карам със същия, но преди теб не е ясно с какво е карана. То това гниене на алуминия не става толкова бързо. На мен в долната част на радиатора половината ми ламели са изгнили. И губя по 100 гр.антифриз на 500 км. И не знам изпарява ли се или има теч. Не мога да го хвана от къде е.
Колкото до губенето - и при мен се губи същото количество за подобен пробег, и аз не мога да го хвана...
Следя си температурата постоянно, проблеми не съм имал, и не го мисля защо и от къде се губи...Last edited by nblagoev; d.m.y г., 17:02.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеСигурно сипваш и дестилирана вода за разреждане на антифриза.Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщениеСигурно сипваш и дестилирана вода за разреждане на антифриза.
Имам останала една тубичка 1.5л, разредил съм я с дестилирана вода и когато е нужно - доливам!
Също така като купих колата, източих системата и смених антифриза с нов!Last edited by nblagoev; d.m.y г., 22:18.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex
Comment
-
За да бъдем съвсем точни това охлаждане нищо не охлажда. Най близо до отговора е ферариста. Това е топлообменник който изравнява температурата на водата и маслото. Движението на топлината е в двете посоки. Масления радиатор служещ за охлаждане на маслото е съвсем друго нещо. Там трябва да имаш и термостат за маслото с който да регулираш температурата на маслото в оптимални граници .
......и счетох че не си струва риска това един ден да ми се пукне, и да ми напълни маслото с вода.....Last edited by fiore; d.m.y г., 13:41.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеНалягането на маслото е по високо от това на водата така че пълненето на маслото с вода е невъзможно. А ако случайно налягането на маслото е по ниско от това на водата , това ще означава че двигателя работи без мазане и дали ще има вода в маслото е все тази."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеЗа да бъдем съвсем точни това охлаждане нищо не охлажда. Най близо до отговора е ферариста. Това е топлообменник който изравнява температурата на водата и маслото. Движението на топлината е в двете посоки.
Хем не охлажда пък хем изравнява температурите, странно.
Я сега го обясни като на прост човек, как може маслото да е с по висока температура и да не се охлажда. След като мине през топлообменика, температурата му ще стане равна или малко по висока от тази на водата.
Децата в детската градина знаят, че ако водата е 90*С няма как маслото да стане 70*С или за тебе физиката не значи нищо.
П.С Всяко едно нещо в двигателя има топлообмен.
Comment
-
Предполагам че колегата е имал впредвид "стремежа към по бързо изравняване" на темп на масло и вода особенно при студен двг, и не е било нужно да си слага етикета и да изпада в дескрибции че водата от малкия кръг в началото загрява маслото през обменника, а после(при разлика в температурите) следва обратния процес(в някакви граници все пак).....на тракдея маслото ми беше на около 110 градуса по време на излизанията и поне 3 обиколки си стоеше в тоя диапазан, докато водата не превиши 90-95 градуса, предполагам не мислиш че с тая джаджа нещата щяха да са "изравнени", нито предполагам и колегата го мисли......а и все пак водата в двг при дадени обстоятелства може да стигне 95 градуса доста след маслото....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТова е така, при работещ двг и от 1 до 4 бара налягане на масло няма как при пукнатина в топлообменника маслото да се пълни с вода, по скоро обратното......но пък когато изгасим 90 градусов горещ двг, налягането на маслото е зеро, а предполагам всеки е забелязъл колко е твърд маркуча от термостата към радиатора, и ако отвием капачката как фъщи.......е няма как да няма налягане там, и няма как да не съществува реалната възможност тогава да влезе вода в маслото, след като водното налягане е по високо от това на маслото......Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
Comment